Publiciteit levert veel nieuwe contacten

Nooit eerder had ik via de diverse media laten weten dat ik een fanatieke verzamelaar ben van bierglazen. Tot ik mijn 10.000-ste glas ontving van mijn vrouw. Dit was voor mij het moment er via het openbaar netwerk iets over te zeggen. En dat heb ik geweten. Had ik voorheen gemiddeld 15 tot 20 bezoekers per dag op mijn website, na het plaatsen van het artikel over mijn 10.000-ste bierglas had ik op 1 dag een bereik van 2100 (!) bezoeker. Voor mij echt ongekend. En daar bleef het niet bij. ook de regionale pers en de landelijke radio had het bericht opgepakt. Met deze laatste heb ik niets gedaan, maar met de regionale pers wel. In eerste instantie kwam er een verhaal online, later werd dit gevolgd door een artikel in de gedrukte krant.

Tevens ben ik door een behoorlijk aantal mensen benadert die glazen kwamen aanbieden. Gewoon omdat ze deze toch maar in de kast hadden staan en het verhaal van mij wel aardig vonden. Het gevolg is dat het aantal van 10.000 verschillende bierglazen alweer achterhaald is en ik inmiddels weer zo'n 300 nieuwe bierklazen aan mijn bierglazenverzameling heb kunnen toevoegen. En ik heb er mooie en blijvende contacten aan overgehouden......